کد خبر: 187453728
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » دشمنان در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
سردار سرتیپ غیب پرور:

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه دشمنان امروز با ایجاد یک امپراطوری خبری و رسانه ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند، گفت: ما بر پیوند عمیق سپاه و بسیج و علما اصرار داشته و هدایت های روحانیت را چراغ راه خود می دانیم.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین اجلاس اساتید و نخبگان بسیجی حوزه های علمیه کشور، انقلاب اسلامی ایران را از نعمت های بزرگ پروردگار برشمردو اظهار کرد: انقلاب اسلامی موهبتی الهی است که پس از غیبت امام عصر (عج) خداوند متعال به دست یک حکیم فرزانه و عارف و واصل ، این انقلاب را با کمک و همراهی مردم متدین ایران اسلامی رقم زد.

 

وی افزود: امروز با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و برغم هزینه هایی که در این مسیر نورانی داده ایم به دستاوردهای ارزشمندی چون عزت، اقتدار و استقلال و آزادی دست یافته ایم.

 

سردار غیب پرور در ادامه خاطرنشان کرد: پس از انقلاب کبیر فرانسه تفکر لیبرالیستی در عالم منتشر شد، آنها داعیه‌دار اداره مردم و جوامع بودند و این تفکر نه تنها در محدوده اروپا و دنیای مسیحیت بلکه کشورهای اسلامی را نیز درنوردید که امام خمینی (ره) این تفکر که چندین قرن در جوامع حاکم بود را بر هم زد.

 

وی افزود: از روزی که انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت دشمن تمام قد در برابر ما ایستاد و یک لحظه هم از خباثت و توطئه خود کوتاه نیامد اما برغم تمامی توطئه ها، انقلاب اسلامی با قوت و قدرت مسیر تعالی بخش خود را طی می‌کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خباثت و دشمنی ها علیه انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس را می توان روزهای غربت انقلاب اسلامی نامید و در آن دوران که در نهایت، عزت و عظمت ملت ایران را رقم زد، مردم ما با ایستادگی و مقاومت، دشمنان را ناکام گذاشتند.

 

سردار غیب پرور در ادامه با برشماری گوشه ای از دستاوردها و خدمات انقلاب طی این چهار دهه گفت: امروز به فضل الهی و با همت و مجاهدت های صورت گرفته و به گواه آمارهای مجامع بین المللی در حوزه های مختلف از امنیت ،کشاورزی، صنعت، علم، سازندگی، بهداشت، تعلیم و تربیت ،توسعه و ترویج معارف دینی و سایر حوزه ها به یمن انقلاب اسلامی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز تهدید اول متوجه انقلاب اسلامی، عملیات روانی دشمنان است، گفت: دشمنان امروز با ایجاد یک امپراطوری خبری و رسانه ای قدرتمند در پی تلخ کردن حلاوت انقلاب اسلامی در کام ملت ایران هستند و در این عرصه نخبگان جامعه و علما می بایست دستاوردهای انقلاب را با مردم در میان بگذارد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه بدون شک افق آینده انقلاب اسلامی امید بخش، روشن و شفاف است، گفت: در این مسیر نورانی نباید دست و پای ما بلرزد و سست شویم بلکه باید ثابت قدم در دفاع از انقلاب اسلامی گام برداریم.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تمام عظمت و شکوه خود ،الگویی کوچک شده از عاشورا بوده و شهدای گرانقدر ما مرتبت خود را از امام حسین علیه السلام دارند.

 

سردار غیب پرور تهدیدات علیه انقلاب اسلامی را چند بعدی و ترکیبی توصیف و خاطرنشان کرد: تقابل ما با استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است، اما زمانی رگه های امنیتی و نظامی، زمانی رگه های فرهنگی و در برخی مقاطع رگه های اقتصادی آن نمود پیدا می کند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پمپاژ و انتشار امید و نشاط به مردم با توجه به دستاوردهای انقلاب و مطالبه‌گری منطبق بر مصالح کشور و تدابیر رهبری را از وظایف مهم نخبگان جامعه برشمرد و با تاکید بر اینکه پیروزی و نصرت از دل آتش در می آید، اظهار کرد: تجربه تاریخی ما نشان می‌دهد در هر میدان که خطری وارد شده و استقامت کرده ایم، به طور قطع پیروز میدان بوده ایم و مردم ما نیز ثابت کرده اند که در مسیر انقلاب همواره ثابت قدم و استوارند .

 

سردار غیب‌پرور در پایان با تاکید بر اینکه تقابل جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست، گفت: ما بر پیوند عمیق سپاه، بسیج و علما اصرار داشته و هدایت های روحانیت را چراغ راه خود میدانیم.

پایان پیام/34

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین